webLoaded = "false" Loadclientside=No
Se skoven og træerne med et tidslinjediagram
webLoaded = "false" Loadclientside=No

Organiser dine projekter med et tidslinjediagram

Hold styr på en række opgaver med en tidslinje


webLoaded = "false"

  • Nogle gange er et projekt simpelthen for stort til en opgaveliste. Når du har en række overlappende opgaver, kan et tidslinjediagram hjælpe dig med at se krav og tidsfrister i et enkelt overblik.

    I skolen hjalp tidslinjediagrammer dig sikkert med at huske vigtige datoer i historie. Men det betyder ikke, at de kun er nyttige i klasselokalet. På jobbet er tidslinjediagrammer en effektiv metode til at sikre, at et team eller en afdeling arbejder effektivt sammen. Tidslinjeplanlægning er også velegnet til at holde styr på projekter med mange afhængige opgaver, der først kan begynde, når andre slutter.


  • Styr på tiden

    Her er tre enkle trin til at opstille en tidslinje for et projekt:
     

    1. Tegn en gitterstruktur for at lave en kalender, og skriv derefter vigtige milepæle ind på bestemte datoer. Post-it® Super Sticky Dry Erase Surface og Post-it® Meeting Charts fungerer godt til dette.
    2. Noter alle de nødvendige opgaver for at nå hver milepæl på separate Post-it® Super Sticky Notes, 76 mm x 76 mm eller Post-it® Super Sticky Notes, 101 mm x 101 mm
    3. Placer opgavesedlerne på de mellemliggende kalenderdage i prioriteret rækkefølge. Sedlerne kan nemt fjernes og bruges igen.

    Tidslinjer giver dig en praktisk, visuel statusrapport over dit projekt og giver dig mulighed for nemt at opdatere det i realtid. Du får bedre styr på dine projekter end nogensinde før og glemmer ikke noget undervejs.

  • Andre fordele ved tidslinjer

    Tidslinjer er ikke kun gode til at holde styr på projekter. De kan også:
     

    • Få dig til at overveje projekter på både kort og lang sigt, så du altid bevæger dig frem imod større mål.
    • Sætte dine opgaver ind i en håndgribelig realtime-sammenhæng, så du opnår bedre planlægning og bedre samarbejde.
    • Give dig mulighed for nemt at spotte huller eller rod i opgaverækkefølgen – fx hvis du har planlagt en indkøbstur efter dit skolejubilæum.

    Når du skriver dine mål ned og holder styr på dem, har du langt større chancer for at nå dem. Skriv dine opgaver på en tidslinje, så er du færdig, før du kan sige, “Tiden er gået!”


TAGS:
    samarbejde dry_erase_surface staffeliblokke listeskrivning organisering produktivitet projektstyring super_sticky_notes opgaveliste
    webLoaded = "false" Loadclientside=No
    VIL DU HAVE FLERE TIPS & IDEER?

    Hold mig opdateret om Post-it® Brand tilbud med mere!


    Andre 3M-websites
    FIND FORHANDLER
    Følg Post-it® Brand:
    3M, Post-it® og farven Canary Yellow™ er varemærker tilhørende 3M.
    Skift lokation
    Danmark - Dansk