Reklamationer og reparationer

Slutburgerinformation

Kontakt venligst den forhandler hvor du har købt dit udstyr. Alle reparationer og reklamationer skal håndteres via din forhandler.

Forhandlerinformation

Der udføres ikke reparationer på produkterne 3M™ Speedglas™ svejseskærme, 3M™ Adflo™, Jupiter™ samt 3M™ Versaflo™ turboenheder.

Disse skal derfor IKKE indsendes.

Fremsend en e-mail til 3m.customerissueresolution.dk@mmm.com med følgende info;

 

  1. Beskrivelse af fejlen på varen (vigtigt at du som forhandler har modtaget varen fra slutbrugeren og selv har registreret fejlen efter udført fejlretning)
  2. Vedhæft et eller flere billeder hvis det er en synlig fejl.
  3. Vedhæft 3M købsfaktura som garantibevis

 

Ovenstående sendes til: 3m.customerissueresolution.dk@mmm.com. Alternativt kan oprettes en reklamation i bCom. Har du spørgsmål kan du kontakte 3M kundeteamet for reklamationer på Tel. +45 8987 2347. Se desuden vejledninger vedr. reklamationer for personlige værnemidler nedenfor.

Download vejledning og formular til håndtering af reklamationer og reparationer. Vælg et af nedenstående links svarende til dit produkt. OBS! Formularen SKAL udfyldes tydeligt og indsendes sammen med produktet af den forhandler, hvor produktet er købt. Husk at læse vejledning inden formularer udfyldes og indsendes med produktet.

VIGTIGT!
• Udstyr skal altid fejlsøges og rengøres inden indsendelse.
• AL INDSENDELSE SKAL SKE VIA FORHANDLER vedlagt formular og faktura.